Informacije za naše stranke o COVID-19 in zavarovalnem kritju

Status: 7. Oktober 2020

Trenutna ocena in naše priporočilo

Trenutno se vedno pogosteje izdajajo opozorila o potovanju, od katerih so nekatera le regionalno omejena, nekatera pa vplivajo tudi na celo državo. Poleg teh držav še vedno obstajajo različne možnosti potovanja, organizatorji, prevozniki in hoteli pa prilagajajo ponudbo dejanskim okoliščinam.

Če želite rezervirati potovanje v tujino, priporočamo, da uporabite storitve turistične agencije ali organizatorja potovanj in poskrbite za paketno potovanje. Tako boste zagotovili najboljšo možno zaščito v skladu z zakonodajo o potovanjih, zanesljive nasvete o vseh priložnostih in vam zagotovili osebni stik.

Odpoved zajema tudi primer bolezni COVID-19 kljub pandemiji.

Za vsa potovanja, ki so že rezervirana in zavarovana pri nas, pa tudi za vse nove zavarovalne pogodbe, ki so sklenjene z nami od 7. oktobra do nadaljnjega, v primerih, ko gre za odpovedi in prekinitve potovanja, ne uporabljamo izključitve pandemije.

Dokler bodo razmere še naprej stabilne, bo znova veljalo zavarovanje za popolno odpoved in prekinitev potovanja. Zajeti so tudi primeri odpovedi v povezavi s COVID-19, čeprav je COVID-19 še vedno razvrščen kot epidemija ali pandemija (WHO, avstrijski zdravstveni organi, zato izvzetje pandemije v skladu s pogoji in pravili ERV za potovalno zavarovanje ne bo sporno, dokler razmere ostajajo stabilne). To velja tudi za morebitne stroške prekinitve potovanja.

V zvezi s tem nudimo kritje v primeru, da kot zavarovana stranka ne morete začeti potvanja ali za primer prekinitve potovanja, ,

  • ker se razvijejo simptomi COVID-19.
  • ker je vaša temperatura izmerjena višja, tudi če je poznejši rezultat testa
  • ker ste bili pozitivni na COVID-19 brez
  • ker je bližnji sorodnik (*) ali oseba, ki živi v istem gospodinjstvu, zbolela za COVID-19 in je vaša prisotnost nujno potrebna.
  • ker je bližnji sorodnik (*) v skupnem gospodinjstvu bolan za COVID-19, zato morate iti v

(*) Sorodniki so zakonci (ali registrirani partnerji ali partnerji, ki živijo v istem gospodinjstvu), otroci (pastorki, vnuki), starši (pastorki, tašča, stari starši), bratje in sestre zavarovanca

Vendar zaščite pred odpovedjo ni,

  • če ne morete ali nočete na pot, ker vas zaradi naraščajočega števila primerov na vašem dopustniškem kraju skrbi okužba.
  • če se ne morete ali nočete odpraviti na pot, ker ste razvrščeni kot rizični
  • če ponudniki storitev ali organizatorji potovanj ne morejo (ne več) zagotavljati svojih storitev (npr. Zaradi rdečega opozorila o potovanju).
  • če ne morete potovati, ker obstaja sum, da ste v karanteni (npr. V vrtcu ali skupini sodelavcev), ne da bi pokazali simptome bolezni ali če ste bili pozitivno

Poleg tega ne razlikujemo med tveganimi in ne rizičnimi bolniki glede premij in nimamo starostnih omejitev.

Zavarovanje zdravstvenega zavarovanja v zvezi s COVID-19 med potovanjem

Načeloma imajo zavarovalni produkti, ki vključujejo potovalno zdravstveno zavarovanje, celotno zdravstveno zavarovanje med potovanjem..

Nekaj konkretnih primerov za razlago zavarovalnega kritja:

Zavarovani ste v primeru, da med potovanjem dobite COVID-19

  • za vse stroške zdravljenja
  • za morebiten test COVID-19 v primeru pomembnih
  • za morebitne dodatne povratne potne stroške
  • za morebitne dodatne stroške bivanja (stroški podaljšanja).

Nezavarovano:

  • Za nastanitev v karanteni se stroški ne predvidevajo. Pred odhodom na počitnice bodite še posebej pozorni na svoje zdravstveno stanje, če je potrebno – še posebej, če ste tvegan bolnik – pokličite svojega družinskega zdravnika
  • Stroški profilaktičnega testa COVID-19, “predpisani” ob vstopu in izstopu, niso
  • Za potovanja v tujino v države z (delnim) opozorilom o potovanju (rdeča stopnja), ki ga je ob odhodu izdalo Ministrstvo za zunanje zadeve, ni zavarovanja. Zato je treba na začetku potovanja upoštevati varnostne razmere države potovanja: oglejte si posodobljene informacije na spletni strani Ministrstva za zunanje zadeve
  • Stroški, ki jih zakonito krije ponudnik storitev ali organizator potovanja in jih ni mogoče prenesti na potnika niti v primeru nezavarovanja, na primer ne, če poslovna osnova preneha

Lahko se zgodi, da je cilj med potovanjem nadgrajen na (delno) opozorilo o potovanju (rdeča raven), nato pa morate čim prej začeti pot domov. V tem primeru zavarovalno kritje velja največ nadaljnjih 14 dni. V takih primerih se lahko nujne službe zagotavljajo le v omejenem obsegu. Opozarjamo tudi, da niso zajeti nobeni dodatni stroški, ki nastanejo zaradi lokalnih predpisov o karanteni.

Povpraševanja in razpoložljivost

Prosimo vas, da vsa poizvedbe, zlasti na temo koronavirusa in zavarovalne zaščite, pošljete neposredno na info@eja.si

Vam je všeč naša vsebina? Delite jo z drugimi!